Χρησιμες πληροφοριες

 ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ στο E-SHOP -> Allios :

• Συμπληρώνετε την ειδική φόρμα παραγγελίας με τα απαραίτητα στοιχεία για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

• Αποδέχεστε τους όρους της σύμβασης πώλησης και των όρων χρήσης, με την ηλεκτρονική επιλογή «ΑΠΟΔΟΧΗ» που εμφανίζεται στην οθόνη σας.

• Σε κάθε στάδιο πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, ενημερώνεστε από την εταιρεία μας για την ταυτότητα και τη διεύθυνση του προμηθευτή, τα ουσιώδη χαρακτηριστικά του προϊόντος, την τιμή, την ποσότητα, τις δαπάνες μεταφοράς, τον τρόπο πληρωμής, παράδοσης, της διάρκειας ισχύος και της τιμής της ενδεχόμενης προσφοράς και το δικαίωμα υπαναχώρησης.

• Με την αποστολή της φόρμας παραγγελίας, λαμβάνετε διαδικτυακά αντίγραφο της παραγγελίας, καθώς και αντίγραφο της φόρμας υπαναχώρησης, το οποίο μπορείτε να αποθηκεύσετε.

• Στις τιμές που αναγράφονται στους σχετικούς καταλόγους κάτω από κάθε προϊόν συμπεριλαμβάνεται το ΦΠΑ (24%), ενώ το www.allios.gr επιφυλάσσεται του δικαιώματός του να αναπροσαρμόζει τις τιμές χωρίς να υποχρεούται να ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό.

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΩΝ

1.Επιστροφή Προϊόντων μετά την παράδοση (Δικαίωμα υπαναχώρησης μετά την παράδοση)

• Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 14 ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε.

• Για τις αποστολές εντός Ελλάδας η επιστροφή γίνεται μέσω της Acs Courier ή Elta Courier με χρέωση του "Allios". Εφόσον η επιστροφή γίνει με άλλη εταιρεία courier το κόστος επιστροφής επιβαρύνει τον πελάτη.

 Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης/ επιστροφή χρημάτων, θα χρειαστεί να συμπληρώσετε σε ένα σημείωμα το ονοματεπώνυμο σας, το IBAN σας, την τράπεζα στην οποία θέλετε να γίνει η επιστροφή χρημάτων καθώς και το όνομα του δικαιούχου έαν είναι διαφορετικό από το όνομα σας. Θα βάλετε το σημείωμα στο δέμα και θα το στείλετε στα κεντρικά μας με δικά μας έξοδα αποστολής.

• Τα αιτήματα για αλλαγή ή για επιστροφή των προϊόντων μετά την περίοδο των 14 πλήρων ημερών γίνονται δεκτά μόνο σε περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία, βάσει των διατάξεων που εφαρμόζονται στις συμβάσεις πώλησης.

2. Όροι και προϋποθέσεις για την εγκυρότητα αλλαγής ή επιστροφής προϊόντος

• Επιστροφή ολόκληρου του προϊόντος
Το δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος (δικαίωμα υπαναχώρησης από την πώληση) αφορά ολόκληρο το αγορασθέν προϊόν και δεν μπορεί να ασκηθεί επί τμήματος μόνο του προϊόντος (πχ επί αξεσουάρ του προϊόντος).

 Κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων
Η επιστροφή ή αλλαγή ενός προϊόντος δεν θα γίνεται δεκτή εάν αποδεικνύεται ότι το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί και θα επιστραφεί με χρέωση του πελάτη.

Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του και επιβεβαιώνοντας ότι δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης, ταυτόχρονα με την υποβολή δήλωσης υπαναχώρησης. Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας.

3. Διαδικασία αλλαγής

Σε περίπτωση που αντί για επιστροφή χρημάτων επιθυμείτε την αλλαγή και αντικατάσταση του προϊόντος (π.χ.αλλάξατε γνώμη, επιθυμείτε διαφορετικό μέγεθος ή χρώμα, επιθυμείτε άλλο προϊόν) μπορείτε να το ζητήσετε εντός 15 ημερολογιακών ημερών α)είτε με αποστολή email στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση info@allios.gr , β)είτε με τηλεφώνημά σας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών του e-shop στο 216 90 01 655.

II. Με όποιο τρόπο επιλέξετε να επικοινωνήσετε μαζί μας προκειμένου να μπορέσουμε να προβούμε άμεσα στην αντικατάσταση του προϊόντος σας θα πρέπει να μας δώσετε τον αριθμό της παραγγελίας σας καθώς και τον κωδικό του προϊόντος που θα αντικαταστήσετε και τον κωδικό του προϊόντος που επιθυμείτε να παραλάβετε.

III. Κατόπιν της επικοινωνίας σας μαζί μας, θα σας αποσταλεί ενημερωτικό email στην ηλεκτρονική διεύθυνση που μας έχετε υποδείξει, με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σχετικά με την αλλαγή του προϊόντος σας.

IV. Θα σας αποστείλουμε εκ νέου το δέμα με το νέο προιόν που επιθυμείτε και όταν παραλάβετε το νέο δέμα, θα δώσετε στον κούριερ το παλιό.

Για τις αποστολές εντός Ελλάδας η επιστροφή γίνεται ΔΩΡΕΑΝ για εσάς, μέσω της εταιρείας ACS COURIER, Aίολος Courier ή Ελτά Courier με χρέωση του “Allios”.

Εφόσον η επιστροφή γίνει με άλλη εταιρεία courier το κόστος επιστροφής επιβαρύνει τον πελάτη.

Από τη στιγμή που το προϊόν φύγει από εσάς, το “Allios” το παραλαμβάνει εντός 1-2 εργάσιμων ημερών.

Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε.

Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε με e-mail για τον τρόπο διεκπεραίωσή του.

Αναλόγως αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 8 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.

To “Allios” θέλοντας να σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας δίνει το δικαίωμα να υποβάλετε οποιοδήποτε παράπονό σας ηλεκτρονικά συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα επικοινωνίας.

Β. Επιστροφές προιόντων εκτός Ελλάδας και επιστροφή χρημάτων

Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης και επιστροφής των προιόντων για όποιον λόγο εσείς επιθυμείτε , εντός 14ημερών από την παραλαβή του, έχετε υποχρέωση επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email: info@allios.gr ή μέσω τηλεφώνου 216-9001654 για να σας ενημερώσουμε για τους τρόπους επιστροφής.

Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας.

Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας, το “Allios” δεσμεύεται να αποστείλει εκ νέου courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά μας έξοδα.

Στην περίπτωση που επιθυμείτε την επιστροφή της παραγγελίας του χωρίς να υπάρχει υπαιτιότητα της εταιρείας τότε τα έξοδα αποστολής βαραίνουν εσάς τον καταναλωτή.

Από τη στιγμή που το προϊόν φύγει από εσάς, το “Allios” το παραλαμβάνει εντός 3-5 εργάσιμων ημερών για επιστροφές από χώρες του εξωτερικού μέσω της DHL Courier.

Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε. Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε με e-mail για τον τρόπο διεκπεραίωσή του.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 8 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.

 

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Για την διευκόλυνση και άμεση εξυπηρέτηση σας το Allios διαθέτει τους ακόλουθους εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής:

 Xρέωση πιστωτικής κάρτας.

Η χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας γίνεται την ημέρα έναρξης της διαδικασίας αποστολής των προϊόντων.

Το www.allios.gr έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των συναλλαγών σας μέσω της πιστωτικής σας κάρτας και όλοι οι κάτοχοι πιστωτικών καρτών υπόκεινται σε ελέγχους εγκυρότητας.

Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών «Alpha  e-Commerce» της Alpha Bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.1 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer – SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού

Επιπλέον, για κάθε παραγγελία μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας της οποίας το ύψος υπερβαίνει το όριο που έχει θέσει το Allios ίσο με διακόσια πενήντα ευρώ (250,00 ευρώ), θα σας ζητηθεί να μας αποστείλετε ένα δελτίο ταυτότητας και ένα αποδεικτικό της κατοικίας σας μέσω φάξ, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή ταχυδρομείου.

To Allios έχει λάβει αυτά τα μέτρα για την καλύτερη προστασία σας από ενδεχόμενες απάτες μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας.

Είναι σημαντικό να αναφέρετε απαραιτήτως ένα τηλέφωνο επικοινωνίας και μια έγκυρη διεύθυνση e-mail.

 PayPal

Πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας ή του λογαριασμού σας στην PayPal.

 Aντικαταβολή (διαθέσιμη μόνο για την Ελλάδα)

Η πληρωμή μέσω αντικαταβολής δεν έχει επιπλέον χρέωση. Καταβάλλετε το αντίτιμο της παραγγελίας σας τη στιγμή που θα παραλάβετε τα προϊόντα.

Σημείωση: Οι πελάτες μας εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης υπόκεινται σε πιθανές  οικονομικές επιβαρύνσεις λόγω διαφορών στην ισοτιμία, εκτελωνισμών κλπ για τις οποίες η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη.

 

ΑΠΟΣΤΟΛΗ /ΠΑΡΑΔΟΣΗ

Παράδοση προϊόντων – Αποστολή εγγράφων

1.ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

Όσες παραγγελίες καταχωρούνται μέχρι τις 12:30 (ώρα Ελλάδας) επεξεργάζονται από μάς την ίδια ημέρα, ενώ πέραν αυτής της ώρας τις επεξεργαζόμαστε την επομένη.

Όσες παραγγελίες καταχωρούνται την Παρασκευή μετά τις 12:30 (ώρα Ελλάδας) και καθ’όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, επεξεργάζονται τη Δευτέρα.

To Allios αποστέλει την παραγγελία σας στην διεύθυνση την οποία μας έχετε δηλώσει ως διεύθυνση παραλαβής.

Σε εσάς θα παραδίδεται επίσης αντίγραφο του τιμολογίου πώλησης/απόδειξη και του δελτίου αποστολής. Οι παραδόσεις θα γίνονται με το νόμιμο παραστατικό, με υπογραφή του παραλήπτη επί των σχετικών εγγράφων.

Α. ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Οι παραδόσεις των προϊόντων γίνονται σε όλη την Ελλάδα μέσω της εταιρείας ACS Courier ή ΕΛΤΑ Courier εντός 2-3 εργάσιμων ημερών και το κόστος μεταφοράς είναι δωρεάν.

Β. ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ

Οι παραδόσεις των προϊόντων γίνονται μέσω της εταιρείας DHL Courier ή ΕΛΤΑ Courier  εντός 2-3 εργάσιμων ημερών και τα έξοδα αποστολής είναι 15€.

Για αγορές άνω των 150 το κόστος μεταφοράς είναι δωρεάν

Γ. ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΚΥΠΡΟΥ

Οι παραδόσεις των προϊόντων γίνονται μέσω της εταιρείας DHL Courier.

Για αγορές άνω των 200 το κόστος μεταφοράς είναι δωρεάν.

Για αγορές κάτω των 200 η επιβάρυνση για τα μεταφορικά είναι:

 

Ευρώπη:

EXPRESS: 30.00 € εντός 2-3 εργάσιμων ημερών

ECONOMY: 20.00 € εντός 5-8 εργάσιμων ημερών

International:

EXPRESS: 30.00 € εντός 3-4 εργάσιμων ημερών

ECONOMY: 20.00 € εντός 8-10 εργάσιμων ημερών

2. ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ

α) Κατά τη διάρκεια περιόδων με μεγάλη εμπορική κίνηση
β) Εξαιτίας δυσμενών καιρικών συνθηκών
γ) Σε περίπτωση ανωτέρας βίας.

 

 

ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ  

To Allios δημιούργησε το ηλεκτρονικό της κατάστημα με μοναδικό σκοπό την εξυπηρέτηση των πελατών του.

Η ιστοσελίδα του Allios είναι απλή και φιλική στη χρήση της για να ανταποκρίνεται στις συγκεκριμένες ανάγκες του κάθε χρήστη.