Επιστροφες και Αλλαγες

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΩΝ

1.Επιστροφή Προϊόντων μετά την παράδοση (Δικαίωμα υπαναχώρησης μετά την παράδοση)

• Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 14 ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε.

• Για τις αποστολές εντός Ελλάδας η επιστροφή γίνεται μέσω της Acs Courier ή Elta Courier με χρέωση του “Αllios”. Εφόσον η επιστροφή γίνει με άλλη εταιρεία courier το κόστος επιστροφής επιβαρύνει τον πελάτη.

 Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης/ επιστροφή χρημάτων, θα χρειαστεί να συμπληρώσετε σε ένα σημείωμα το ονοματεπώνυμο σας, το IBAN σας, την τράπεζα στην οποία θέλετε να γίνει η επιστροφή χρημάτων καθώς και το όνομα του δικαιούχου έαν είναι διαφορετικό από το όνομα σας. Θα βάλετε το σημείωμα στο δέμα και θα το στείλετε στα κεντρικά μας με δικά μας έξοδα αποστολής.

• Τα αιτήματα για αλλαγή ή για επιστροφή των προϊόντων μετά την περίοδο των 14 πλήρων ημερών γίνονται δεκτά μόνο σε περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία, βάσει των διατάξεων που εφαρμόζονται στις συμβάσεις πώλησης.

2. Όροι και προϋποθέσεις για την εγκυρότητα αλλαγής ή επιστροφής προϊόντος

• Επιστροφή ολόκληρου του προϊόντος
Το δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος (δικαίωμα υπαναχώρησης από την πώληση) αφορά ολόκληρο το αγορασθέν προϊόν και δεν μπορεί να ασκηθεί επί τμήματος μόνο του προϊόντος (πχ επί αξεσουάρ του προϊόντος).

 Κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων
Η επιστροφή ή αλλαγή ενός προϊόντος δεν θα γίνεται δεκτή εάν αποδεικνύεται ότι το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί και θα επιστραφεί με χρέωση του πελάτη.

Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του και επιβεβαιώνοντας ότι δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης. 

3. Διαδικασία αλλαγής

Σε περίπτωση που αντί για επιστροφή χρημάτων επιθυμείτε την αλλαγή και αντικατάσταση του προϊόντος (π.χ.αλλάξατε γνώμη, επιθυμείτε διαφορετικό μέγεθος ή χρώμα, επιθυμείτε άλλο προϊόν) μπορείτε να το ζητήσετε εντός 15 ημερολογιακών ημερών α)είτε με αποστολή email στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση info@allios.gr, β)είτε με τηλεφώνημά σας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών του e-shop στο 216 90 01 655.

II. Με όποιο τρόπο επιλέξετε να επικοινωνήσετε μαζί μας προκειμένου να μπορέσουμε να προβούμε άμεσα στην αντικατάσταση του προϊόντος σας θα πρέπει να μας δώσετε τον αριθμό της παραγγελίας σας καθώς και τον κωδικό του προϊόντος που θα αντικαταστήσετε και τον κωδικό του προϊόντος που επιθυμείτε να παραλάβετε.

III. Κατόπιν της επικοινωνίας σας μαζί μας, θα σας αποσταλεί ενημερωτικό email στην ηλεκτρονική διεύθυνση που μας έχετε υποδείξει, με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σχετικά με την αλλαγή του προϊόντος σας.

IV. Θα σας αποστείλουμε εκ νέου το δέμα με το νέο προιόν που επιθυμείτε και όταν παραλάβετε το νέο δέμα, θα δώσετε στον κούριερ το παλιό.

 

 ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΙΜΗΜΑΤΟΣ

VI. Σε περίπτωση που το νέο προϊόν που έχετε επιλέξει είναι μεγαλύτερης αξίας σε σχέση με αυτό που ζητάτε να αντικατασταθεί, θα σας ζητηθεί να καταβάλετε τη διαφορά πριν την αποστολή του νέου προϊόντος για να ολοκληρωθεί η αποστολή, για το οποίο ποσό θα σας αποσταλεί το νόμιμο παραστατικό.

VII. Σε περίπτωση που το νέο προϊόν που έχετε επιλέξει είναι μικρότερης αξίας σε σχέση με αυτό που ζητάτε να αντικατασταθεί, η διαφορά θα σας επιστραφεί το χρηματικό μέσω κατάθεσης σε τράπεζα που μας δώσετε.

Για τις αποστολές εντός Ελλάδας η επιστροφή γίνεται ΔΩΡΕΑΝ για εσάς, μέσω της εταιρείας ACS COURIER, Aίολος Courier ή Ελτά Courier με χρέωση του “Allios”.

Εφόσον η επιστροφή γίνει με άλλη εταιρεία courier το κόστος επιστροφής επιβαρύνει τον πελάτη.

Από τη στιγμή που το προϊόν φύγει από εσάς, το “Allios” το παραλαμβάνει εντός 1-2 εργάσιμων ημερών.

Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε.

Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε με e-mail για τον τρόπο διεκπεραίωσή του.

Αναλόγως αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 8 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.

To “Allios” θέλοντας να σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας δίνει το δικαίωμα να υποβάλετε οποιοδήποτε παράπονό σας ηλεκτρονικά συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα επικοινωνίας.

ΧΡΕΩΣΗ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

- Για τις αποστολές εντός Ελλάδας η επιστροφή του προϊόντος και η αποστολή του νέου προϊόντος γίνεται ΔΩΡΕΑΝ για εσάς, μέσω της εταιρείας ACSCourier, Αίολος Courier ή ΕΛΤΑ courier, με χρέωση του baya.gr.

-Για τις αποστολές εκτός Ελλάδας επικοινωνήστε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε για τις χρεώσεις.

-Εφόσον η επιστροφή γίνει με άλλη εταιρεία courier το κόστος επιστροφής επιβαρύνει τον πελάτη.

– Από την παραλαβή του προϊόντος θα σας αποστείλουμε το νέο προϊόν εντός 8 ημερών.

-Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε.

Β. Επιστροφές προιόντων εκτός Ελλάδας και επιστροφή χρημάτων

Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης και επιστροφής των προιόντων για όποιον λόγο εσείς επιθυμείτε , εντός 14ημερών από την παραλαβή του, έχετε υποχρέωση επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email: info@allios.gr ή μέσω τηλεφώνου 216-9001654 για να σας ενημερώσουμε για τους τρόπους επιστροφής.

Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας.

Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας, το “Allios” δεσμεύεται να αποστείλει εκ νέου courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά μας έξοδα.

Στην περίπτωση που επιθυμείτε την επιστροφή της παραγγελίας του χωρίς να υπάρχει υπαιτιότητα της εταιρείας τότε τα έξοδα αποστολής βαραίνουν εσάς τον καταναλωτή.

Από τη στιγμή που το προϊόν φύγει από εσάς, το “Allios” το παραλαμβάνει εντός 3-5 εργάσιμων ημερών για επιστροφές από χώρες του εξωτερικού μέσω της DHL Courier.

Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε. Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε με e-mail για τον τρόπο διεκπεραίωσή του.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 8 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.